有姐

http://2.bp.blogspot.com/-RVBmeFMrDcc/Um95aWUOreI/AAAAAAAABDQ/oCBfnuod0TQ/s400/blogst3.JPG

2014年3月7日星期五

外孫兒..滿月宴

                 

外孫兒..滿月宴

                    
                                       外孫兒..滿月宴
                   
外孫兒..鋒滿月了..

一個月大的朗鋒...

















賀外孫兒...朗鋒...
           天賜麟兒滿月宴,陳家聚朋賀朗鋒
           滔滔江水貴命祥,碩士博才人中強
           長風相順伴安康,命生不凡春秋暢
           百事如意輕歌揚,歲月風雨成器長
           祝此麟兒身體健,平平安安早成才

  






31 則留言:

  1. 慧姐又做外婆, 恭喜恭喜...BB幾老績噃....

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈..謝謝Winnie ...真開心又做第二任婆婆喇...幾時到你呀?

      刪除
    2. 我都冇女, 冇得做婆婆架呀!

      刪除
    3. 慧姐, 妳好少去探網友既, 特搜網麻麻, 又冇咩好睇喎...

      刪除
  2. 慧姐,恭喜晒您呀!祝朗鋒快高長大、身體健康!鋒鋒隻眼仔好精靈呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Dorothy :哈哈...我代孫仔朗鋒全收啦....我代朗鋒說:謝謝包大人..哈哈...^0^

      刪除

  3. ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆ ★ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
    ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗
    ║╚╝║══║═║═║╚╝║ ☆¸.恭喜恭喜 !! 鋒鋒滿月了..
    ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝ ♥ 祝福鋒鋒¸¸ 快高長大、 精靈活潑、身體健康 !!! ℒ ℴ ν ℯ ❤
    ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪咪...謝謝您呀....我也祝福軒軒快添個小弟弟或妹妹呀....哈哈.. ℒ ℴ ν ℯ ❤

      刪除
  4. 恭喜,好酸,好孫。,

    回覆刪除
  5. 恭喜!恭喜!外孫很可愛,
    因瀏覽Ma Grand的博不經意闖進了貴博,我們就交個朋友好嗎﹖希望你不拒絕啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. TSF:你好!謝謝你呀....很開心你闖進了來,歡迎呀....有一段時間沒有到Ma Grand的家了,因為找人不容易...就像Ma Grand所說的...找到就開心啦...

      刪除
  6. 恭賀有姐再添孫!
    佳餚美酒滿卓,
    齊賀朗烽成長,....
    ~~~~~~~~~
    有緣網絡共聚喜悅,閒話家常無所不說...

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Grand來祝賀
      再添光彩聚google
      滿網齊齊祝褔語
      朗鋒如意輕頌歌...

      哈哈..
      有緣網絡喜共聚
      賣弄文筆莫笑也..

      刪除
  7. 睇真好俊秀啊! 喺叻仔嚟o架!

    回覆刪除
    回覆
    1. Candy :謝謝啊!哥哥是靚仔,弟弟也是靚仔喎...哈哈..

      刪除
  8. 很開心新朋友YuetYauChau來探我!但 你留言要我再發佈才出現呀…真不明什麼原因了…
    請去我google+,請到我新發表的網誌試試留言好嗎? 謝謝你!祝你乖孫快高長大!

    回覆刪除
    回覆
    1. TSF:你好!很開心你到來,我曾到你網留言呀,但留言不到,只好去google+...我現在再去你的網誌...希望成功找你....謝謝你的祝福...

      刪除
  9. MY █▄❤vE 好姊妹*恭賀再添孫...靚仔...哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 好姊妹神鳳....謝謝你再來探我孫仔...哈哈...錫銀你..

      刪除
  10. 回覆
    1. Teddy :謝謝...眼仔大大,真係靚仔...

      刪除
  11. 有姐早晨! 雪美美是才女,相信有姐也好文才,我樂於做你們的讀者啊!有姐可否追蹤我網誌呢? 追了蹤就見到我最新發表的網誌了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好!我己經去過你的網頁,追蹤你的網誌啦...

      刪除
  12. MY █▄❤vE .好姊妹..錫錫錫...靚仔鋒鋒

    回覆刪除