有姐

http://2.bp.blogspot.com/-RVBmeFMrDcc/Um95aWUOreI/AAAAAAAABDQ/oCBfnuod0TQ/s400/blogst3.JPG

2014年3月13日星期四

花展...2014



二零一四年香港花卉展覽將於二零一四年三月七日至十六日在香港銅鑼灣維多利亞公園舉行。除了可以欣賞到花型秀麗、顏色奪目的主題花「家樂花」及各地的花卉之外,更可以觀賞到來自本地、內地及海外園藝機構展出悉心栽培的盆栽、造型優美的花藝擺設,以及色彩繽紛的園景設計

去年的花展,因工作關係錯過了展期,今年不容錯過,放工後,直奔維園....












2014年...主題....家樂花.


2014...卉展~

二零一四花卉展,銅鑼灣維園舉行,
萬紫千紅家樂花,園藝機構悉心栽,
栽培盆景造型美,園林獨特新擺設,
千嬌百媚鬱金香托繽紛家樂花,
嵌花壇珊瑚群,水母小魚寄居蟹,
花團錦簇花滿園,色彩繽紛樂滿家,
賞盡春日花美態,人生大事一樂也!

寫於..2014年3月13日...有姐


13 則留言:

  1. 每人影相角度都略有不同, 你影得好靚 ^^ 剪輯相片都學有所成啦! 靚

    回覆刪除
  2. 姬蘭:謝謝你!是的..每人影的角度都有不同,我剛學會下戴軟件整圖片...在中心學要交學費的呀,,,

    回覆刪除
    回覆
    1. 看來軟件還好用, 有相框啊! ^^

      刪除
    2. 我是自學的, 從書本自修, 間中也在網上學啊!

      刪除
    3. 你更捧,我看書就看不明白,好彩中心有得學,所以很遠都去上課,只是四堂課...

      刪除
  3. 拍得好好啊! 咁少人嘅? 太好了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝呀...不算少人,好多人呀,我是等人一行開就影、影、影...所以影不到人了...有人的圖片除去了不貼上....

      刪除
  4. 嘻嘻, 個個都影花, 都係呢處順眼, 不過最好都係 Yahoo blog 方便又好用!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一日早上去, 勁多學生周圍霸晒頭位在寫生呀, 激壞d 龍友, 過來睇吓我影成點.....

      刪除
    2. 係呀...咁多網,都係Yahoo blog 好玩,唔知Yahoo blog 會不會開番呢?
      第一日去想影好D,點知比學生霸晒頭位,真係激氣,我校友去過三次,他是真正龍友呀!他影的花花張張精品....

      刪除
  5. 巧靚笑盈盈⊹天天都是美麗的一天*☁晚安甜夢喇
    今天我又忙裡會英國回港的家人...吃飽回家呢\(。◕ヮ^)/

    回覆刪除