有姐

http://2.bp.blogspot.com/-RVBmeFMrDcc/Um95aWUOreI/AAAAAAAABDQ/oCBfnuod0TQ/s400/blogst3.JPG

2014年9月27日星期六

譚仔雲南米線




譚仔雲南米線

由譚仔三哥譚澤群及六弟譚澤强,於1996年
立的「譚仔雲南米線」,成功在香港創造
潮流
今天放工後,和老伴途經元朗店,:今
早只吃了早餐,沒有吃午飯,進去吃點東西吧..


第一次到“譚仔雲南米線,看著餐牌都不知有
什麼好吃的?店員介紹...來個過橋米線套餐...
加一杯飲品咖啡..


過橋米線套餐很多配料喎...有
豬肉、牛肉、雞肉、腩肉、
豬肝、火腿、乍醬、酸菜、
魚旦、牛丸、墨丸、腐皮、
豆卜、九菜、生菜、芽菜、
竹笙。

嘩...大大碗...

一碗米線咁多配料,還不是每樣配料只得
一件,二人分吃,樣樣都有食... 
我們點了不要酸辣的湯,加上乍醬和酸菜,剛
好合我們的口味,夠我們二人都食得飽飽的...

一杯飲品,另加7蚊...

二人共消費:$51...抵食..

地址:元朗西菁街9號富盛大廈地下6-7號舖
鋪電話:2478 7070
星期一至日: 11:30-22:00




5 則留言:

  1. 我都去過, 人家說最出名是酸菜 ...
    我愛竹笙和豬潤 ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 所謂..雲南米線我都食過,咁多材料又咁大碗的雲南米線就第一次食...
      心想..只賣44蚊的雲南米線,又沒有註明是二人吃的套餐..
      如果一個人去食,點了這碗“雲南米線”,點食得晒呀...

      刪除
    2. 我不是叫套餐, 點餸、湯食 ...
      你倆人食抵啦!

      刪除
  2. 咁多樣餸,真好似車仔麵,而雲南過橋米線,我也沒真正吃過,因為我相信在港已沒有正宗的…

    回覆刪除
    回覆
    1. 一碗線咁多餸..我第一次食...車仔麵可以自己選擇,雲南米線冇得揀架,唔要咁多餸都得一樣咁多錢....大大碗44蚊..

      刪除