有姐

http://2.bp.blogspot.com/-RVBmeFMrDcc/Um95aWUOreI/AAAAAAAABDQ/oCBfnuod0TQ/s400/blogst3.JPG

2014年2月18日星期二

新春遊...香港樂園迪士尼....《一》





馬年剛開始,與朋友同遊..
香港樂園迪士尼,米奇老鼠早有約定...






香港迪士尼

香港樂園迪士尼,米奇老鼠約定你,
新春共遊迪士尼,美食佳餚有優惠!

褔樂滿園褔氣到富貴大宅金藏寶
迷離園莊已開幕,奇幻庭園景離迷!

走進美國大小街,進入反斗大本營,
乘坐沖天遙控車,風馳電掣飛奔快

玩具兵團跳降傘,享受半空升降感。
大型歌舞獅子王,動感舞蹈嘆讚歎!

迪士尼遊後感《一》...
寫於..2014年2月16日....有姐

未完待續...《一


22 則留言:

  1. 今晚神公早回家呢...我買哂材料打邊爐...886
    今晚氣溫下降,保重身體,注意健康呀!晚安

    回覆刪除
    回覆
    1. 神鳳、、第一、、錫錫,,
      哈哈哈,,,看來神公更錫神鳳、買晒材料打邊爐,,
      今晚凍凍,,晚安安喇,,

      刪除
  2. 回覆
    1. 是呀....很有新春的氣氛...很熱鬧..!

      刪除
  3. 有慧, 唔見妳嘅.. 巧玩了嗎 !
    小孫仔定好得意, 代錫錫.. >3<

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪咪...我拿相機呀!影不到自已...
      哈哈....幾年沒有去迪士尼,多了新玩意,很好玩呀!
      小孫仔真像哥哥,哥哥謙謙更錫錫小弟弟..^_^
      軒軒.也快添弟弟或是妹妹,真好!我們齊齊來升做第二任婆婆...

      刪除
  4. 有姐,yahoo消失,大家星散,
    要找好友有點難度,找到就歡喜!
    對呀,好彩還有谷歌....
    豐富的新春遊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是啊..yahoo消失,大家星散,
      好彩有谷歌..,新網要慢慢去適應...
      謝謝你...今天也去旅遊...
      .

      刪除
  5. 昨晚清晨以霧大而且雨粉粉又大風呢•☁*.今晚又勁冷
    ¤*¨♡MY █▄❤vE 好姊妹•☁*.又係你晚安甜夢喇•☁*.

    回覆刪除
    回覆
    1. 神鳳...晚上好,,,旅行剛回來不久,今日暖得多了...

      刪除
  6. 隻彩馬好靚, 原來你敢坐過出車架, 好! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...我下敢坐過山車呀,朋友就敢,他年輕得多…^0^

      刪除
  7. 有姐你好...謝謝你捧埸..也放上了網..睇到嗎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚兒,我看到了,謝謝你,亂寫之作,難登大堂呀,,,

      刪除
  8. 有姐你好..我也是第一次用上下拉做背景..好嗎..

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚兒...你那上下拉動的框框,要寫有註明嘛,我左右找才明白只看到一半的原因....哈哈...有註明要拉動就好....

      刪除
  9. 香港既迪士尼, 都係去過一次, 太細啦....

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港既迪士尼已壙建了....多了很多玩意...我去過四、五次....

      刪除
  10. 契媽, 你用谷歌和特搜網兩個都一起用啊..我看過特搜網, 但似乎不太適合我, 因為我想有一本靚靚的網誌, 還有我不是經常更新, 而特搜網需要勤力更新, 主題圍繞對玩樂吃喝有關的...

    http://blog.xuite.net/balycmseseacry85/hkblog

    回覆刪除
    回覆
    1. 盈蝶:特搜網要符合網頁要求,才能進入,網頁是編輯幫我開的,我還未了解是否可以扮靚靚網誌....?
      是呀....主題要吃喝玩樂的文章....
      我進入你的隨意窩看看...

      刪除
  11. 有姐,你就好啦!很羡慕你有免费去迪士尼樂园玩,去到迪士尼玩成個人变得年经好多呢!

    回覆刪除