有姐

http://2.bp.blogspot.com/-RVBmeFMrDcc/Um95aWUOreI/AAAAAAAABDQ/oCBfnuod0TQ/s400/blogst3.JPG

2011年4月25日星期一

姪女的婚禮

  



 



姪女兒的....婚禮(出門)






  
想接新娘...先讀愛的宣言....






   讀~~~



俾錢拎嘢交比我、誓要Man爆Shopping.Mall。



最佳保標 is.my.job,唔會 ‘蛇que Rombo’哥。




有人上門先搵我,問過我個勝頭哥!(啊打)



唔賭錢又唔睇波,唔會炒樓唔買Shock。


 


模範主夫我做妥,煮飯洗衫要耍地拖。


愛心早餐唔會‘禍’,腸仔煎蛋配西多。



喪俾家用唔嫌多,等你豪使笑呵呵!



出街唔會眼多多,只會愛你MORE.AND.MORE!


 



千錯萬錯都係我,老婆講嘢is.the.law。



不生氣、不勞叨,唔會同老婆開拖。



老婆既事交比我,就算做到眼光光;



將來唔使你奔波,以後生活正好多。


 


外面風雨再多,你會有個理想窩!




就算歲月如梭,我會放你o係心窩。




即使困難再多,我只會錫你更加多;



我想你嫁俾我,Trust me and l’ll be the Best of All~~




  



     擺酒... 進入全尺寸圖片

 





  
...賴周聯婚...



 





    咁早.....開桌喇......



 






   新娘...


 





       

     婚禮中的司議…







抽獎.....






   
我抽不中...





    
抽中的竟是新外岳母..








開席啦.....原隻乳豬...






   

  嘩.....只有主家席才有的擺設.....







  

    開席啦......





     

 
 


18 則留言:

  1. 慧姐 晚上好,
    恭喜、恭喜,
    祝百年好合、永結同心。

    回覆刪除

  2.  
    早晨你好謝謝你;朋友對我說今天主耶穌基督復活, 係真的嗎祝你復活節快樂

    回覆刪除
  3. 光仔網上隨筆2011年4月25日 上午6:27

    三更睡醒 鳥吱 吱 , 跳躍唱歌 在樹 枝 ;
    眾人同行 有我 師 , 星辰夜遊 口誦 詩 。
     
            韻:吱;枝;師;詩.

    回覆刪除

  4. 慧姐:早晨!今天好天氣!好好利用!假期愉快!恭喜!恭喜!

    回覆刪除
  5. ice may may 雪美美、子格格2011年4月25日 上午10:31

    慧姐: 早晨! 你好!
    好豪華的婚禮呀!
    祝一對新人  幸福一生!

    回覆刪除
  6. 好友早晨:謝謝您的分享!今天是復活節尾的一天,我祝您們復活節快樂!我祝您們身體安康愉快!

    回覆刪除




  7. 不要把全部雞蛋,放在一個籃子裡!

    晚安 您好!祝您 天天快樂!...

    回覆刪除
  8. 慧姐 晚 上好,
    復活節假期又完結了 ,



    祝繼續 開心愉快。

    回覆刪除
  9.  
    早晨;謝謝你好放完假了,祝你工作愉快

    回覆刪除
  10. 慧姐:早晨!您好!4 天假期結束,祝新工作愉快!

    回覆刪除
  11. ice may may 雪美美、子格格2011年4月26日 上午9:45

    慧姐: 早晨! 你好!
    豪華婚禮...開心呀!

    回覆刪除
  12. 好友早晨:今天,天氣清爽我祝您工作愉快!笑口常開!祝您身體安康愉快!

    回覆刪除
  13. 慧姐...我也將『之最』送晒比妳!

    回覆刪除
  14. s1234 8分鐘前

    happy Tuesday

             今天好嗎

    回覆刪除

  15. 慧姐晚上好,

    愉快的假日已結束了,
    祝新的一週事事順利。
     

    回覆刪除
  16. 春風 吹青草, 夕陽 落閣 樓 ;
    心情 似此水, 永遠 向東 流 。

     
         韻:樓;流。

    回覆刪除